  • Data: 2010-01-18 07:22:41
    Temat: Re: Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-15 15:31, xbartx pisze:

    > Ale to chyba rzadko kiedy będzie równowaga.
    I to może być założenie w modelu biznesowym :)

    > Raz kupujący a raz
    > sprzedający będą mieli możliwość w przebieraniu w ofertach. Jeżeli całość
    > działała by pewnie i bezpiecznie dla dwóch stron transakcji to IMO bardzo
    > ciekawy pomysł.

    Jeżeli!
    Pomysł jest bardzo prosty (i dobry), pewnie nie raz zdarzało się
    grupowiczom wymieniać walutę wśród znajomych z pominięciem spreadu...

    Tu niestety, dla mnie, NAJWAŻNIEJSZE jest bezpieczeństwo
    transakcji, o które portal najwyraźniej nie zadbał w ogóle!
    Może nie jestem typowy i nie będzie miało to znaczenia
    dla większości klientów (do tej pory ludzie za większe kwoty
    kupują dziury w ziemi od "deweloperów"), aczkolwiek na pewno
    ograniczy liczbę klientów.