    From: "tes" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DG na koncie osobistym i co mi zrobią ?
    Date: Fri, 15 Jan 2010 13:31:49 +0100

    > Ci się kiedyś kontrola obejmująca wgląd w rachunek i jakiś uparty człowiek
    > poprosi o umowę i ustali, ze do US podałeś rachunek pomocniczy i będzie
    > nadal uparty, to będziesz się tłumaczył ze wszystkich
    > ruchów finasowych na tym prywatnym rachunku. Nie wiem czy tyle
    > warte jest te 3,99 za prowadzenie w Inteligo czy 0zł w mbiznes
    > jeśli tylko chcesz ten rachunek "posiadać". (w Inteligo osobistym przelewy
    > też nie są tanie)
    > Jeśli chcesz z tego rachunku korzystać,
    > to skoro nie zarabia działalność na kilkanaście złotych miesięcznie
> [...]

    zainteresowałem się tematem bo zauważyłem jakie gigantyczne mogą okazać się
    te opłaty na stronie na podstawie http://www.malybiznes.pl
    niby złotówka tu, złotówka tam a jak zliczyć wszystko razem to kosmos i dla
    przykładu:
    - "mikrofirma" od 48zł-114-846zł rocznie
    - "Firma Business-To-Business" od 116zł-192zł-826zł rocznie
    - "mały sklep" od 96zł-298zł-1056zł rocznie
    - "średni sklep" od 132zł-387zł-2436zł rocznie
    - "duży sklep" od 456zł-960zł-9612zł rocznie
    - "hurtownia" od 816zł-2050zł-16464zł rocznie !!!
    pierwsza pozycja bank z wpłatomatem - jeśli posiada,
    druga najniższa oferta,
    trzecia najdroższy bank
    *wiosna 2009
    przy czym nie było wszystkich banków, np millenium, który zauważyłem, ma
    teraz ciekawą ofertą na pierwsze 18-miesiecy prowadzenia działalności
    dosłownie wszystko gratis,oprcz wpłat zdaje się coś 5 zł od każdego 1000zł,
    po okresie 18-miesiecy prowadzenie konta 15zł i przelewy za 1zł
    fajna oferta gdyby jeszcze ten ich serwis internetowy był dziebko szybszy,
    miałem tam konto osobiste, chodzi jak mucha w smole i mało przejrzysty w
    porównaniu np do Inteligo, no ale to już tylko moje prywatne zdanie i
    odczucia.
    pzodrawiam