eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl › Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta t...@p...onet.pl
    Date: Tue, 24 Feb 2004 15:23:18 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    amico_pl <a...@g...pl> wrote:
    > Wydaje mi sie, ze sa to dwie zupelnie rozne rzeczy i nie nalezy ich
    > mieszac.

    Dalej nie rozumiem. Co ma sens? Ocena stanu biezacego czy przyszle
    przewidywania? I czego nie nalezy mieszac?
    Czy w tym co pisalem, a co tyczylo ostatnich dwoch lat sa gdzies bledy?
    Dalej czekam na wyjasnienia wzgledem tego _w czym sie_ mylilem, oraz jakie
    sa przeslanki na pisanie, ze sa nienajlepsze perspektywy.
    Oraz najbardziej mnie interesuje ten upadek Commerzbanku.
    Jak do tej pory wszyscy przychalaja sie do zdania anonima, ktory nie podal
    zadnego konkretu. dla mnie jest to co najmniej dziwne.
    Owszem od twierdze ze bedzie fuzja, ze sa zle wyniki (chociaz ja podaje ich
    przyczyny i nie stwierdzam ze od dawna), ze caly rynek bankowosci
    niemieckiej czekaja fuzje i slabo im sie wiedzie - ale mail p. Pawla
    przypomina mi historie z pl.biznes.wgpw. O ile tam, przyznaje moim zaniem
    mial racje - tutaj nie podal zadnego konkretu.
    Ja rozumiem, ze mozesz bazowac na swojej wiedzy zawodowej. Ale nie moge
    zrozumiec na jakich podstawach stwierdzasz ze to co pisze (ale wlasnie CO
    konkretnie) jest prawda?
    Plotka? Straty od dawna? Perspektywy?

    Nie wystarczy napisac to, o czym wiadomo od dawna. Jesli napisze sie, ze sie
    wtopilo mase pieniedzy w internet czy inne spolki - to od razu mam wierzyc
    we wszystko? Pytam sie zatem na jakiej podstawie?
    Znaczy mam nie wierzyc roznym analitykom, bankowi ale za to dac wiare
    anonimowi, ktory jak dota juz sie nie odezwal i zadnych wiecej konkretow nie
    powiedzial.
    Jednym slowem - czekam dalej.