  • Data: 2010-10-30 12:30:15
    Temat: Re: Dana wartość Param dla danego indeksu.
    Od: "walter" <w...@t...wenus> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iah2i0$o4p$1@usenet.news.interia.pl...

    > ...wnerwia mnie jak ktoś obowiązkowo każe mi się ubezpieczac w OFE, które
    > to polega głównie na kupowaniu obligacji skarbu państwa które samemu można
    > sobie kupić za darmo na poczcie.

    Niby moje pieniądze państwo poparte wyrokiem SN każe mi trzymać w prywatenej
    firmie, która nie poniesie żadnych konsekwncji jeśli kupi za to papiery
    które zbankrutują.

    A w dodatku zawsze, nawet jak te moje pieniądze przetraci inwestując, skosi
    i tak sobie sutą prowizję.

    Skandal po bandzie i wałek stulecia.