  • Data: 2009-02-22 08:08:44
    Temat: Re: Danske Bank Poland [TROLL WARNING]
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorden pisze:
    > Proszę bardzo, z wyslanego nie tak dawno Twojego posta:
    > "Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj *powinien* być wszem
    > ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?"

    No cóż, doceniam starania... ale oczywiście raczyłeś pominąć, że to było
    pytanie do ciebie, w dodatku retoryczne, komentujące TWOJĄ wypowiedź o
    powinnościach.

    Żeś mi dogadał niczym sagan garnkowi. Najpierw pleciesz o powinnościach
    ["(...) W zamiast _powinni_ sie pojawic towrzysze (...)"], potem
    zapytany o to próbujesz wmówić, że to inni postrzegają rzeczywistość
    przez pryzmat powinności.

    Eh, coraz trudniej się dyskutuje w usenecie. Same pustosłowie i kiepska
    retoryka. :)

    > Jak wyżej. Nigdzie nikogo nie obrazam, nie stosuje wycieczek osobistych.
    > Staram sie opierac na merytorycznych argumentach i tego samego oczekuje od
    > innych.

    "Starasz się opierać na merytorycznych argumentach"? Zapewne tę
    wypowiedź również. Więc proszę wskaż mi na jakich to rzeczowych
    argumentach oparłeś swoją wypowiedź o "prawiakach"?

    TROLL WARNING

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl