  • 31. Data: 2007-08-16 13:09:07
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Eurokonto nie nadaje się do oszczędzania - od tego jest kilka innych
    > kont/banków.

    Jakoś inne banki robią dużo, żeby ich klient o innych bankach nie
    myślał i miał w tym jednym pełny wachlarz produktów.

  • 32. Data: 2007-08-16 13:12:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jakoś inne banki robią dużo, żeby ich klient o innych bankach nie
    > myślał i miał w tym jednym pełny wachlarz produktów.

    Co widać po piszących na tejże grupie...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 33. Data: 2007-08-16 13:15:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No coz - jesli chodzi o mnie, to moze ze dwa razy przydalo mi sie, ze
    mialem
    > blizej do bankomatu pkosa.

    Statystycznie rzecz biorąc bankomaty PekaoSA były znacznie częściej
    spotykane niż BPH. ;)

  • 34. Data: 2007-08-16 13:16:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po co mi doradca? Zeby debet zmniejszal czy doradzil, jak zmienic prace na
    > przynoszaca wyzsze dochody? ;)

    A po co mi debet? ;)

    > Plusy eurokonta nic mi nie daja natomiast jego minusy sa dla mnie wada.

    No, teraz wiem, po co jest więcej banków niż jeden... ;)

  • 35. Data: 2007-08-16 13:18:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zalezy dla kogo.

    Dla większości.

    > Zwlaszcza, ze BPH zalozyl duzo placowek zdala od "centrow" miast (wraz z
    > bankomatami) i jest przez to latwiej osiagalny dla wielu osob, a jego
    bankomaty
    > np sa wygodniejszy dla pobrania gotowki przed sobotnimi zakupami na
    pobliskim
    > ryneczku.

    BPH, to tylko wschodnia ściana.
    PekaoSA zdecydowanie lepiej w centrum i przede wszystkim na zachodzie kraju,
    gdzie bankomaty BPH nie są bardziej dostępne niż trufle.... ;)

  • 36. Data: 2007-08-16 13:22:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > mialem
    >
    > Statystycznie rzecz biorąc bankomaty PekaoSA były znacznie częściej
    > spotykane niż BPH. ;)

    Jesli ja mam w tygodniu spotkanie z 4-a kochankami, a ty z zadna, to
    statystycznie rzecz biorac, kazdy z nas ma 2 razy w tygodniu spotkanie z
    kochanka.

    Tylko jaka z tego ty masz przyjemnosc, to ja nie rozumiem.

  • 37. Data: 2007-08-16 13:23:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > PekaoSA zdecydowanie lepiej w centrum i przede wszystkim na zachodzie kraju,
    > gdzie bankomaty BPH nie są bardziej dostępne niż trufle.... ;)

    Pozdrowienia ze Szczecina.

  • 38. Data: 2007-08-16 13:25:16
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > A po co mi debet? ;)

    > No, teraz wiem, po co jest więcej banków niż jeden... ;)

    No wlasnie - podalem ci cene za wyszczegolnione uslugi i limity, jaka mi
    odpowiada. Ile zaplace w pkosa za to samo? I dorzuc jeszcze jakas tania KK do
    konta, zebym wiedzial ile kosztuje.

  • 39. Data: 2007-08-16 14:44:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pozdrowienia ze Szczecina.

    Nie używasz Windowsa? Zgadłem?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 40. Data: 2007-08-16 14:46:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No wlasnie - podalem ci cene za wyszczegolnione uslugi i limity, jaka mi
    > odpowiada. Ile zaplace w pkosa za to samo?

    Ja Ci Chyba nie muszę podawać cen, bo BPH za żadne skarby i tak nie
    zrealizuje takiej usługi jak PekaoSA, która dla mnie jest podstawową...

    > I dorzuc jeszcze jakas tania KK do
    > konta, zebym wiedzial ile kosztuje.

    My tu najczęściej mamy KK w innych bankach niż RORy...