  • 71. Data: 2007-08-16 20:32:39
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mnie tym bardziej, podobnie jak oferta banku Tsbi Mumba w Ghanie.

    To po cholerę pisałeś: "Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale
    darmowe wyplaty w ramach grupy?
    Mozesz to sprawdzic?" ???

    > Za to te co sie pokrywaja sa tansze (np placic 100 zl rocznie za limit
    > kredytowy,
    > niezaleznie czy przyznano 1000 zl czy 10000).
    > Akurat tylko te uslugi mnie interesuja i sprawdzam je w ofercie roznych
    > bankow.

    Kredyty w bankach są tak drogie, że nie korzystam.

    > Przy okazji - ktore konto w pkosa ma darmowe wyplaty z wszystkich
    > bankomatow?

    Nie wiem czy takowe nawet istnieje.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 72. Data: 2007-08-16 20:35:24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Za "smieci", internet i kilka stalych abonamentow.

    A na pytania potrafisz odpowiadać?

    > Oczywiscie, ze nie zgaduje. Wprowadzam do utworzonego z tego szablonu
    > przelewu
    > kwote, numer faktury i date, kiedy ma byc zrealizowany.

    Ja nic nie muszę. Każdz z takich zleceń parę lat temu załatwiłem jednym
    papierkiem.

    > Gratuluje duzej rodziny.

    Znowu zgadujesz...
    I znowu słabo Ci idzie...

  • 73. Data: 2007-08-16 21:12:02
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > A na pytania potrafisz odpowiadać?

    Wymienilem platnosci, ktore mozna opalcac zwyklym poleceniem.

    Ty rowniez ignorujesz czesci wypowiedzi niepasujace do twojej koncepcji.

    > Ja nic nie muszę. Każdz z takich zleceń parę lat temu załatwiłem jednym
    > papierkiem.

    powtarzasz sie...

    > Znowu zgadujesz...
    > I znowu słabo Ci idzie...

    No to gratuluje malej bogatej rodziny (i sciagajacej oprocentowanie od pozyczek dla
    krewnych - ale to juz wyciales)

  • 74. Data: 2007-08-16 21:20:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > To po cholerę pisałeś: "Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale
    > darmowe wyplaty w ramach grupy?
    > Mozesz to sprawdzic?" ???

    No coz, napisalem, bo uwazam ze jest to czasowa promocja.
    Poniewaz obawiasz sie sprawdzic, pozostaje przy tym zdaniu.

    Natomiast nie interesuje mnie to, zeby sprawdzac sytuacje w innych bankach grupy,
    bo z gory zakladam czasowosc oferty, z ktorej zreszta i tak nie skorzystalbym -
    podobnie jak z ofert banku w Ghanie.

    > Kredyty w bankach są tak drogie, że nie korzystam.

    Bo jestes w pkosa ;)

    > Nie wiem czy takowe nawet istnieje.
    Podobnie, jak konto z darmowymi przelewami.

    Wybacz, ale w tej dyskusji zaczynam sie czuc, jak w rozmowie z zatwardzialym
    homoseksualista, zachwalajacym uroki tyleczka Jozka B.

    Moje zainteresowania i potrzeby sa calkiem inne niz jego, i zadne walory tyleczka
    mnie nie przekonaja, bo preferuje zwiazki heteroseksualne i blondynki z duzymi
    hmmm...oczami ;)

  • 75. Data: 2007-08-16 21:53:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-16 20:09, Maciej Loret stwierdził, że:

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/dyn_zlecenia_stale

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 76. Data: 2007-08-16 21:57:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-16 21:45, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > BPH podpisal umowe z Euronetem jeszcze przed fuzja,

    Zgadza się.

    > podobnie jak przed fuzja
    > utworzyl konta (dosyc drogie jak na mnie), ktore maja darmowe wyplaty z WSZYSTKICH
    > bankomatow w Polsce,

    Masz na myśli Sezama Max? AFAIK jest z 2005r, czyli nie tylko po fuzji,
    ale i po rebrandingu...

  • 77. Data: 2007-08-17 05:18:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/dyn_zlecenia_stale

    Dobre.
    Wystarczy się przeprowadzić do Krakowa i płacić tylko za energię... ;)
    A poza tym to na pewno promocja czasowa ;)))

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 78. Data: 2007-08-17 05:25:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No coz, napisalem, bo uwazam ze jest to czasowa promocja.

    No i?

    > Poniewaz obawiasz sie sprawdzic, pozostaje przy tym zdaniu.

    Zaczynam obawiać się czytać Twoich wypocin...

> [...]
    grupy,
    > bo z gory zakladam czasowosc oferty, z ktorej zreszta i tak nie

    Zastanów się. Albo Cię nie interesuje albo chcesz żebym sprawdził...

    > Bo jestes w pkosa ;)

    Znaczy, że w BPH od ręki i bez żadnych opłat i prowizji jutro dostanę
    kilkanaście kPLN na 8% rocznie?

    > Podobnie, jak konto z darmowymi przelewami.

    Oraz różowe blankiety w zielone słoniki.

    > Wybacz, ale w tej dyskusji zaczynam sie czuc, jak w rozmowie z
    zatwardzialym
    > homoseksualista, zachwalajacym uroki tyleczka Jozka B.

    Zawsze się dąsasz, jak trafiasz na ludzi z innymi potrzebami?

  • 79. Data: 2007-08-17 05:30:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wymienilem platnosci, ktore mozna opalcac zwyklym poleceniem.

    A jak trafiasz na takie, które mają zmienną kwotę bądź termin, to ... nie
    płacisz?

    > Ty rowniez ignorujesz czesci wypowiedzi niepasujace do twojej koncepcji.

    Założycielowi wątku wolno więcej...

    > powtarzasz sie...

    Może liczę, że w końcu dotrze...?

    > No to gratuluje malej bogatej rodziny (i sciagajacej oprocentowanie od
    pozyczek dla
    > krewnych - ale to juz wyciales)

    Dlaczego małej?
    Dlaczego bogatej?
    Ty jak pożyczasz od kogoś większą sumę, to odajesz za 2 lata tyle co
    pożyczyłeś czy na jasnych dla obu stron od początku zasadach o tyle więcej
    żeby im (i Tobie) się opłacało?

  • 80. Data: 2007-08-17 07:22:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-17 07:18, Maciej Loret stwierdził, że:
    a/dyn_zlecenia_stale

    > Dobre.
    > Wystarczy się przeprowadzić do Krakowa i płacić tylko za energię... ;)

    A gdzie jest napisane, że to tylko za energię? To działa z każdym
    wierzycielem, który zechce wysyłać faktury do banku

    > A poza tym to na pewno promocja czasowa ;)))

    Stała, od wielu, wielu lat, usługa.