  • Data: 2009-07-16 21:32:02
    Temat: Re: Darmowe konto z debetem
    Od: "Strange" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h3nvr2$rks$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Czy na rynku funkcjonuje jakieś darmowe konto (darmowe prowadzenie i karta
    > debetowa), w którym dodatkowo łatwo można uzyskać debet/limit kredytowy?
    Nie wiem, czy się "załapiesz", ale w BZWBK jest konto <30 (tak, warunkiem
    jest
    wiek posiadacza konta poniżej 30 lat). Przy regularnych wpływach bank
    chętnie
    oferuje produkty kredytowe. Mnie np. zaoferowano debet w wysokości
    3-miesięcznych
    wpływów _oraz_ kartę kredytową z limitem w wysokości 6-miesięcznych wpływów.
    Szaleństwo normalnie :)

    Sprawa jest o tyle wygodna, że propozycję widać z poziomu bankowści
    internetowej.
    Upewnij się ewentualnie jeszcze co do opłaty za kartę, bo widzę, że ostatnio
    grzebali w TOiP.

    Pozdrawiam,
    S.