  • Data: 2012-11-05 00:17:41
    Temat: Re: Data ważności karty - kwestia formalna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Synek" k759lt$2bo$...@n...dialog.net.pl

    terminu ważności starej aby można było na

    > i mc wczesniej pobrac stosowna oplate - jesli takowa jest :/

    [IMO siostro marudzisz bezsensownie.]

    IMO żaden bank nie pobiera podwójnej opłaty za jedną kartę?
    Mnie żaden nie pobrał. Co więcej -- czy karty są obecnie
    jakoś płatne?

    Meritum -- trzeba wydać 2 stówy, aby debetówka była za free
    Mille -- chyba trzeba wlać 1kpln na Dobre, aby szarytka była za free
    mBank -- wykastrowany Delfinek służy do wpłacania za free
    DojczeB -- chyba trzeba pobrać coś w bankomacie, aby mieć debetówkę za free
    1/2B -- obie (do oszczędnego i do rozrzutnego) były za free

    Mille -- mam obecnie dwie Impresjonistki, i raczej jak na razie
    mam je za free; wcześniej miałem jakąś inną, za którą
    też nie płaciłem
    Citi -- i ja mam, i matka ma; jak na razie nie było opłat,
    jeśli nie liczyć przeoczenia związanego z wydaniem
    kredytówki w miejsce skradzionej w Biedronce
    Sygma -- kiedyś naciąłem się tam na jakieś UBezpieczenie,
    ale że bank dał jakieś bonusy, nie byłem stratny
    BZWBK -- free
    Lukas -- Lukas kradł stale zawsze i wszędzie
    ING -- raz okradł mnie z moją stratą, drugim razem
    wyjaśniłem im, że mogą podetrzeć pupę :)
    swoim BTE, i wytarli :)
    Getin -- tam nawet nie doszło do pełnego zawarcia umowy
    mBank -- Radość życia kosztowała 3 dychy miesięcznie, ale
    najpierw mBank dał stówkę [i głupim pomysłem było
    utrzymanie karty]

    Ani razu nie zanotowałem podwojenia opłaty.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'