  • Data: 2009-07-04 12:31:26
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" p...@r...org

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    Ja mam dwie drukarki i dwa skanery. Jeden skaner i drukarkę atramentową oddałem,
    a laserowa zaśmieca mi szafkę. Skaner też zajmuje deficytowe miejsce. :)

    Ci, którym oddałem atramentówkę uznali mnie za głupca, bo to trochę trudna
    w obsłudze drukarka. (jedna z tych wcześniejszych, solidniejszych HP, z dużymi
    zbiornikami atramentu; pojemniki ładowało się z buteleczki poprzez specjalny
    aplikator) Ale w minionych latach nie podobało się ,,ludziom'', iż tak dużo
    drukuję na tej drukarce, a drukowałem rzeczywiście masowo, choć nie dla siebie. :)

    Masowe drukowanie stało się jedną z przyczyn zesłania mnie na wygnanie. :)
    (a drukowałem niemal wyłącznie tym ,,ludziom'', którym się to masowe
    drukowanie tak mocno nie spodobało; drukowałem niemal wszystko na zlecenie
    tychże ludzi -- na dwie ryzy wydrukowanego dwustronnie papieru, drukowałem
    sobie może jedną stronę)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'