eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-23 20:27:33
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:06:59 +0100, skippy napisał(a):

    > Przecież on je zrobił po to, żeby były w TV.
    > Chyba nikt go nie śledził i nie robił folmu z ukrytej kamery.
    >
    > Uważaj, bo Kaczyński robi zakupy do domu.
    > :)))

    No i co ze zrobil film? Czy to qwa jest powod zeby o tym pierdolic w TV i w
    radio przez 2 dni? Jade rano do pracy - pierdola, wracam z pracy i znowu
    pierdolą wchodze do domu a tam malzonka oglada TVN24 i tez pierdolą. Czy
    naprawde w tym kraju nie wiekszych problemow? Jak tylko Kaczynski cos zrobi
    nieszablonowego zaraz sie rzucaja jak na padline, zeby goscia szkalowac.
    Znowu to samo cała prywatna telewizja jedzie po Kaczyńskim jak po szmacie.
    Tylko ze goście którzy to robią do pięt mu nie dorastają.

    Jedyne co TV zrobila od ponad roku to ta debata. Mozna o niej gadac ze zla
    czy dobra, ale przynajmniej na temat. Przynajmniej paru głąbów (jak np. ja)
    ją obejrzało i choć trochę ruszyłu mózgowiem. Po tej debacie, to możemy
    sobie teraz wybierac między wojewodzkim a tancem z gwizdami.