  • Data: 2014-09-15 18:41:54
    Temat: Re: Debet a konto oszczędnościowe.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 5416dbc1$0$2224$6...@n...neostrada.pl
    >Dobrze, że nie 5 razy na dobę. ;)

    Jak nie chce placic odsetek, to lepiej 5 razy na dobe.
    Albo trzymac wystarczajace saldo :-)

    >---> Ale to mBank. Pytanie, czy tak samo jest z ćwierćbankiem.
    ><----
    >Jak widać -- raczej nie ma ogólnego (państwowego)
    >prawa do zabierania forsy z innych rachunków, choć

    Trzeba by poczytac komentarze do KC, bo moze by sie znalazlo (tylko po
    co, lepiej z klienta skroic kare za debet :-)).

    No i cos mi sie widzi ze bank moze wystapic do komornika i podac konto
    z ktorego ten moze zaspokoic roszczenie :-)

    > -- jest termin spłaty KK, bank zabiera z tego, z czego może
    > (na dodatek bez zabierania mi możliwości odlania bezpłatnego)
    > o ile może zabrać
    >Wówczas bym wpłacił na oszczędne na tydzień wcześniej i miałbym
    >spokój.

    Ale tak jak najbardziej mozesz miec.

    >Jeśli prawa ogólnego nie ma i nie ma prawa ćwierćbanku
    >(zaakceptowanego przez klienta) ćwierćbank nie może tak
    >postąpić.

    Ja bym sie nie zdziwil, gdyby wszystkie banki mialy podobne zapisy ...

    J.