    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w inteligo
    Date: Fri, 24 Mar 2006 12:15:31 +0000 (UTC)

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):

    > A to ze co jakis czas inteligo nie dziala. Ja juz dwa razy chcialem
    > placic karta w marketach, okazalo sie ze nie mozna, gdyz serwis PKO
    > jest chwilowo niedostepny. Wtedy wyciagam karte z mbanku :)
    > Niestety, nie powierzylbym swoich pieniedzy tej instytucji.

    Posiadanie więcej niż jednego rachunku i karty płatniczej jest zawsze
    słuszne, ale nie wiem skąd ta fobia na temat Inteligo. Banki nie
    upadają ot tak po prostu. Trzymasz na rachunku dziesięć milionów, że
    się tak boisz, czy co? ;)

    Pieniędzy to ja nie trzymałbym w Citibanku, akurat co do Inteligo nie
    mam obaw.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/