eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDebet w koncie /skomplikowana sprawaRe: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
  • Data: 2005-02-11 10:16:15
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pawel dros said the following On 2005-02-10 18:06:
    [...]

    > Sam nie wiem czego się spodziewam. Raczej przegranej. Ale nie próbując sie
    > nie przekonam. Jutro będę modrzajeszy choć o część dokumentacji i wówczas
    > pewnie podejme decyzje co dalej. Walczyć or nie walczyć.
    >

    Po przeczytaniu tej dyskusji raczej nie widzę szans dla Ciebie.
    Jak ktoś powiedział bank z debetu sobie na bieżąco pobierał opłaty za
    prowadzenie rachunku, więc tu trudno mówić o przedawnieniu. Z punktu
    widzenia banku Ty jesteś zwykłym klientem który po prostu skorzystał z
    przyznanej linii debetowej, aby opłacić koszty prowadenia rachunku.
    Można byłoby iść w kierunku tego, że bank nie informował Cię o zmianie
    TOiP, ale skoro nie życzyłeś sobie korespondencji (a właśnie, nie
    życzyłeś sobie wogóle korespondencji ? czy tylko wyciągów?) to bank
    pewnie powie "zakładamy że Pan wiedział, co robił i będzie sprawdzał sam
    zmiany TOiP"

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1