  • Data: 2011-08-30 08:08:19
    Temat: Re: Debilizm Alior banku!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 18:25:11 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Dzwonię na infolinię:
    (...)
    > Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który
    > to wymyślił. Nie dostaną ani grosza. Nie będę jak idiota jeździł do
    > placówki. Banda głupków.

    Hmmm czyli wychodzi na to, że to nowa forma łapania klientów na umowy
    ramowe. Dziwne są naprawdę poczynania Aliora, mimo naprawdę dobrego (www
    i pierwszych kk) cała reszta to poważny dramat.

    Właśnie miałem chwilę aby zerknąć w regulamin:

    Z regulaminu wynika, że te 7,5% to - terminowa lokata oszczędnościowa
    iLokata*

    I teraz pytanie zasadnicze - czy jest to lokata odnawialna czy nie? Ja
    tego ustalić z dokumentów Aliora nie mogę (nic nie znalazłem no ale może
    mnie ktoś poprawi). Ale w przypadku jeżeli byłaby to lokata nieodnawialna
    to mamy kolejny kwiatek z regulaminu w postaci:

    "6. Terminowa lokata oszczędnościowa standardowa może być:

    1) odnawialna - bla bla bla

    2) nieodnawialna - po upływie okresu umownego kapitał i naliczone odsetki
    są przelewane na wskazany rachunek rozliczeniowo-oszczędnościowy lub
    oszczędnościowy prowadzony przez Bank, zgodny co do waluty w walutą
    lokaty, którego Klient jest Posiadaczem lub pełnomocnikiem."

    Albo w oddziałach Aliora poważnie chyba hula wiatr i nudą wieje ;) albo
    to po prostu kolejny sprytny myk - wiadomo o co chodzi.

    * Tak w ogóle to teraz zwróciłem uwagę, że Aliorowi się chyba marzy
    status firmy Apple - ilokata? iregulamin? Co to za kocopoły?!?

    --
    xbartx