    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
    Date: Sat, 28 May 2011 16:58:00 +0200

    > Takie dopiero co założone konto dbNET, karty aktywowane (przez
    > Teleserwis), pierwsza wpłata wczoraj, piątek o 17.30.

    Wplata? Jak?
    - w kasie? - to nie wiem;
    - przelew? sprawdz czy powinno dojsc, np. tu:
    http://www.kiedykasa.pl

    Ogolnie jest to bank mega-offline'owy,
    pracujacy od pn do pt od 8 do 18
    z magiczna godzina kiedy to aktualizowane sa stany na kontach,
    nowo utworzone konta, itd
    (chyba cos kolo 18:30 - oczywiscie bez sobot, niedziel i swiat):
    - przelewy wewn. aktualizuja sie po tej godzinie
    - zalozone po poludniu 3 konta 24h pokazaly mi sie dopiero w okolicy 18:30

    Bank ten nie jest dla kogos kto przyzwyczail sie do mbanku,
    czy ogolnie komputera i internetu,
    ale jak ktos chce darmowe wyciagi papierowe,
    darmowe konto, darmowe bankomaty, darmowa* karte,
    darmowe przelewy przez telefon i nie ma stalych dochodow
    i nie uzywa karty zbyt czesto, to lepszego konta (niestety) obecnie nie ma.

    > widać, że pieniądze SĄ - ale jak idę do różnych bankomatów to: "brak
    > środków na koncie".

    Masz to jako saldo czy srodki dostepne?
    Tak czy siak takich zonkow nie mialem...

    > Patrząc w regulaminie dbNET jest informacja, że można wypłacać
    > bezprowizyjnie ze WSZYSTKICH bankomatów (wszystkich banków) w Polsce.
    > Tak samo sprawdzać stan konta - bez żadnych opłat.

    To te przewagi nad mbankiem :).

    > Więc w czym problem?

    To konto powinno nazywac sie dbProblem -
    - mi aktywowali je ze 3 razy - zawsze cos nie chcialo dzialac.

    > Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
    ma wpłatomatów?

    Chyba sobie cos licza za wplate - najlepiej wplacic w pkobp na inteligo
    i potem przelac ;).