    From: Rzetelny Solidny <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
    Date: Mon, 30 May 2011 01:56:04 -0700 (PDT)

    On May 30, 2:51 am, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > To widziales, ze kasa jest na koncie, pod ktore nie masz
    > podpietej karty i dziwiles sie, ze bankomat nie wyplaca?!
    > O mamo...

    Jak zalogowujesz sie do ichniejszego portalu i kliksz na zakladke "Moj
    Portfel" to nie rzuca sie to tak w oczy na ktorym rachunku jest forsa,
    patrzysz pod spod na SALDO - dostepne srodki i wydaje sie OK

    > Nie rozumiem czemu z automatu nie zakladaja oszczednosciowego 24h
    > (zamiast tego gownianego "zwyklego" oszczednosciowego)

    Prosze oswiec - czym sie roznia te 2 rodzaje oszczednosciowego i
    dlaczego "oszczednosciowy 24h" jest lepszy?

    P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
    pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?