  • Data: 2009-06-04 19:53:19
    Temat: Re: Dieter bedzie prognoza?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokończę.. Mogłeś to samo Dieterowi napisać, jak pytał o prognozy..
    > rozumiesz.

    Sorry, ale jestem za leniwy, żeby pisać regularnie na grupę. Jak mnie coś
    bierze i przeglądam sobie zawartość, to czasem coś odpiszę i tyle. A jak
    wątek skończył sie tydzień temu, to nie ma co wygrzebywać staroci.
    Natomiast wkurzają mnie takie teksty jak grey62 zaczął. Tu się nie płaci
    abonamentu, żeby można było wymagać regularności i podawania na talerzu
    prognoz.
    Dombrek