eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDla hobbystow porownanie prezentowania oferty KK w roznych bankachRe: Dla hobbystow porownanie prezentowania oferty KK w roznych bankach
  • Data: 2008-02-26 09:41:06
    Temat: Re: Dla hobbystow porownanie prezentowania oferty KK w roznych bankach
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-8211
    -widziane-z-zewnatrz-1720131.html
    "Citi Handlowy (pl. Wilsona), czyli jesteśmy najlepsi

    Przekonywanie mnie do karty kredytowej polegało głównie na porównywaniu z innymi
    kartami pod względem korzystnie dobranych kryteriów &#8211; taka manipulacja,
    połączona z naprawdę szeroką ofertą banku, naprawdę robi wrażenie i pozwala
    uwierzyć, że oferta Citi jest najlepsza. Poza tym sprzedawcy dysponują
    podręcznym porównaniem konkurencji (nie do wglądu dla klienta), sporą ilością
    materiałów reklamowych, zresztą bardzo fajnie zaprojektowanych. Atrakcyjne są
    również karty co-brandowe BP i LOT.

    Oczywiście, po fakcie klienci mogą się poczuć oszukani, gdy odkryją, że karty o
    podobnych parametrach mogą mieć w innych bankach i to znacznie taniej. Ale kto
    by się tym przejmował po fakcie. "

    Ciekaw jestem jakie sa te karty w innych bankach ktore mozna miec taniej niz za
    darmo ? Tamte banki doplacaja zeby trzymac u nich karte ?
    KK silver BP jest przeciez calkowicie darmowa do tego sa darmowe przelewy do
    platnosci za mieszkanie i punkty na BP. A chyba kazdy kto bieze KK ma zamiar
    splacac ja w terminie, tak aby byla darmowa, no bo jesli ma zamiar brac w ten
    sposob kredyt no to zle wybral. Jedynie mozna sie przyczepic do niezbyt
    korzystnych przelicznikow walutowych, no ale to juz kwestia tego jak dana karta
    ma byc uzywana.