  • Data: 2010-09-17 08:06:14
    Temat: Re: Dlaczego fundusze nie bija indeksow giełdowych
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2010 10:04:01 +0200, Jarek Andrzejewski

    >Jestem laikiem. Co to znaczy "reprezentuje indeks"? Gwarantuje, że za
    >moje dziś zainwestowane 100 zł kupią odpowiednią ilość akcji z tego
    >indeksu, a gdy zechcę jutro wyjść z niego, to owe akcje sprzedadzą?

    doczytałem jeszcze: "W jego skład wchodzi stała liczba 40 spółek.
    Spółki do indeksu mWIG40 wybierane są na postawie tego samego
    rankingu, co do WIG20 i sWIG80 jako 40 kolejnych po 20
    zakwalifikowanych do WIG20."

    Czyli jeśli skład indeksu się zmieni, to fundusz szybciutko wyprzedaje
    jedna akcje, a kupuje inne?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski