eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie mogłoby być prościej?Re: Dlaczego nie mogłoby być prościej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie mogłoby być prościej?
    Date: Thu, 31 Dec 2009 12:19:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <hhi1g8$ifi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hhhfv1$jvp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ce46.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1262258504 18930 80.53.214.46 (31 Dec 2009
    11:21:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2009 11:21:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hhhfv1$jvp$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513980
    [ ukryj nagłówki ]

    bzdreg wrote:

    > Tytuł wypełniłby się DOKŁADNIE zgodnie z życzeniem odbiorcy, co
    > kolosalnie uprościłoby dalszą elektroniczną obróbkę.

    bardzo czesto nr rachunku docelowego przypisany jest do klienta,
    dlatego w praktyce tytul i inne dane nie maja zadnego znaczenia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1