eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave › Re: Dlaczego pogromcy mit w nie przetestuj mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
  • Data: 2011-03-06 17:14:38
    Temat: Re: Dlaczego pogromcy mit w nie przetestuj mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 15:55, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > Przecie wtedy musia y by one nie mie paska. Bo tak to atwo wyobrazi
    > sobie sytuacj :
    >
    > a) wp acamy 500 z ,
    > b) jedna transakcja bezgot wkowa paypass eby sobie chip pogada z bankiem,
    > c) zalepiamy chip ta m i wyp acamy 490 z z bankomatu,
    > d) stukamy transakcje bezgot wkowe paypass-em, a si wg chip'a rodki
    > sko cz .

    Service code na pasku mowi, ze karta jest w chipem i transakcja
    powinna byc przeprowadzona przy jego uzyciu, wiec ryzyko jest
    ograniczone. Bank oczywiscie nie moze go zupelnie wyeliminowac, ale
    nie jest ono chyba az tak duze. W przypadku kart prepaid mowimy o
    elektronicznych portmonetkach, a UEIP mowi, ze na nosniku pieniadza
    nie moze byc zaladowane wiecej niz 500PLN. Np. na mojej debetowej PP z
    mBanku transakcje offline chodza tylko do sumy 150PLN od ostatniej
    transakcji EMV. Po przekroczeniu tego limitu za kadym razem jest
    dokonywana autoryzacja, az do czasu wyzerowania licznikow przy
    transakcji EMV. Mysle, ze dla prepaidow limity nie sa wieksze...

    MK