  • Data: 2010-05-28 17:55:03
    Temat: Re: DnB Nord i DB PBC -recenzje
    Od: Marcin <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Mam już papiery, ale czy to jest termin złożenia wniosku?

    Nie wiem. Raczej podpisania umowy ale lepiej poszperac w regulaminie.
    Zawsze moga chciec jakis nowy papier, chocby zaswiadczenie od pracodawcy
    na swoim druku.

    > i co to znaczy te 0.97% ? bo nie wierzę, że to marża na cały kredyt :)

    Marza jest 1,7%. W pierwszym roku jest 0%. Do tego dochodzi stawka
    rynkowa ktora wynosi teraz 0,97%. Marza jest w umowie a stawka rynkowa
    sie zmienia:) Myk jest taki, ze jakbys nie spelnil warunku promocji
    (czyli by nie wplynelo np. 5 000 PLN na konto) to marza sie zwieksza
    chyba do 2,7%.

    > Dzięki Wielkie! Załatwiałeś sam czy przez pośrednika? Ponoć pośrednik
    > nic nie kosztuje,
    > a w OF mówią, że często mają wynegocjowane lepsze warunki niż osoba
    > prywatna -efekt skali?

    Przez posrednika. Dostaniesz to samo co w banku. Zaleta posrednika jest
    to, ze jest zwykle bardziej zmotywowany niz pracownika banku. Wiec
    wszystko idzie jakos sprawniej. I dostosuje sie do godzin Twojej pracy a
    bank to zamykaja o 17 i do widzenia... Zwlaszcza, ze posrednikow jest
    sporo i pewnie masz jakiegos blisko zamieszkania czy pacy a oddzialow
    DnB Nord jest malutko...
    No i u posrednika zlozysz od razu wnioski do kilku bankow jakby akurat
    DnB nie chcial kredytowac. Sam skladalem do kilku i DnB byl raczej tak
    srednio rozpatrywany, ale przez ta promocje skorzystalem z ich oferty:)

    Pozdrawiam,
    Marcin