  • Data: 2013-12-11 12:48:12
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mB?ka s? policzone
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:15:54 +0100, wiktor napisał(a):

    > Heh, o grupach dyskusyjnych to w mbanku najwidoczniej nawet nie wiedzą.
    > Zauważyliście, że w ostatnim czasie, gdzie się nie poruszy tego tematu
    > (mówię o forach), to po jakimś czasie pojawia się wypowiedź użytkownika
    > "zespolmbanku" lub podobnego, broniącego nowego interfejsu?

    Nie wywołuj wilka z lasu...
    W sumie przczytałam trzy takie wypowiedzi, w różnych miejscach.
    Wszędzie zestaw wyrazów górnolotnie brzmiących, 'och jacy jesteśmy
    najlepsi i najnowocześniejsi' i oferowanie marudzącym użtkownikom
    zamiast dema czterech "filmików" instruktażowych circa 4 minuty łącznie,
    z czego 4x12 sekund zabiera autoreklama.
    Żałość.

    W sumie po nowinkach sądząc, jest to co było plus kilka niewielkich
    nowych ficzerów, ale za to JAK opakowane...!

    Słowo daję, jak w sklepie gdzie kupuje się drobiazg opakowany w blister,
    karton, papier, błyszczącą folię i dużą kukardkę, a w środku nic nowego.

    Dla kogoś, dla kogo będzie to pierwsze i /jedyne/ konto, to podejrzewam
    że to strzał w dziesiątkę. Gdybym miała 14 lat byłabym zachwycona -
    kolorkami, animacjami, suwaczkami, przyciskami, wykresami, budżetem i co
    tam jeszcze napchali.

    Dla kogoś, dla kogo jest to tylko jeden z kilku(nastu?! ;) banków, z
    którymi ma do czynienia, są to rzeczy nieprzydatne, a opakowanie tylko
    wnerwia.

    A - zabrali ponoć datę ostatniego logowania. Akurat lubiłam.
    --
    Imka