  • Data: 2013-12-09 17:04:27
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 15:51:56 +0100, Imka napisał(a):

    > Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    Przebijam się przez komentarze pod ankietą.
    Zainteresował mnie jeden:
    "W starej wersji mam możliwość sprawdzenia operacji sprzed 10 lat. W
    nowej witrynie mogę wyświetlić operację tylko z ostatniego roku!"

    Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?

    Wydźwięk komentarzy wybitnie zniechęcający do pozostania...

    --
    Imka