eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDo Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy.... › Re: Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....
    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....
    Date: Wed, 18 Mar 2009 06:12:36 +0000

    Anatol wrote:
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Po co komu te wypociny których nawet Watykanowi nie chce się czytać,
    > skoro jest dostępny oryginalny protokół z kontroli FOZZ ?
    >
    > http://www.raportnowaka.pl/doc/FOZZ%20protokol%20Fal
    zmanna.pdf

    > Nie wynika z niego więcej niż stwierdzone przez sąd 300-400 mln PLN
    > strat państwa a właściwie utraconych korzyści, bo FOZZ osiągnął nawet
    > mały zysk.
    >

    > Anatol

    Rzecz w tym, ze FOZZ pomogl sie uwlaszczyc pewnej grupie komunistycznych
    prominentow.
    Sama jego idea byla sluszna: wykupowac w NYC, poprzez podstawionych
    adwokatow i instytucje,
    dlug suwerenny zbankrutowanego PRLu. Dzieki temu placono nawet i po 3
    centy w dolarze, pozbywajac
    sie finansowego garba z plecow panstwa.
    Do sukcesu potrzebni jednak byli ideowi czekisci a nie skorumpowani
    agenci MSW. Niestety, nie zrobisz
    ze Swinskiego Ryja ideowca co pogardzi zywym pieniadzem. General NKWD
    Pawel Sudoplatov, ktorego ksiazke czytalem,
    kazalby takich wujow rozstrzelac.

    Nawiasem mowiac, jade na Swieta Wielkanocy do Pomrocznej, przygotowywac
    grunt do powrotu. W ramach rozliczen
    z przeszloscia udam sie do IPN obejrzec teczke wlasnej mojej mamuski.
    Lista Wildsteina, szara eminencja przez szereg lat
    w prowincjonalnej Bydgoszczy. Przez cale powojenne zycie w PRLu
    usilowala w ramach pracy w NIKu utrzymac
    Swinskich Ryjow za morde, w ryzach, nie pozwolic rozkradac kraju. Jakaz
    to musiala byc meka dla rodowitej Finki, zyc
    i pracowac w kraju gdzie prawie kazdy jest potencjalnym zlodziejem!
    Dobrze, ze chociaz nie skonczyla jak Falzmann.
    Towarzyszka Anna, major w UB(jak sadze), kapitan w AK(na pewno),
    obsypana orderami- ladny miala pogrzeb. I nawet nikt
    finskich granitow z cmentarza nie ukradl bo bylem przezorny-trzymam je
    nadal w storage, czekam az sie Polska na tyle wzbogaci,
    ze nie beda one obiektem S.R-ow pozadania.

    fatso