  • Data: 2009-03-16 14:18:17
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzisz, ja chyba jednak wolę pracowitego pieniacza niż sympatycznego lenia.
    Jakbym miał zatrudniać w swojej firmie to też chyba wybrałbym oszołoma,
    który coś robi niż super kolesia z którego nie miałbym pożytku.
    Ale co kto woli, ponoć jest demokracja, choć ja to nazywam mediokracją.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

    p.s.
    A pewny jesteś, że nie rzucił się z pianą na ustach?
    Wiesz tylko tyle ile Ci pozwolą zobaczyć.
    Posłuchaj sobie Piskorskiego i tego co On mówi na temat charakteru Tuska,
    nie wygląda to już tak różowo.