  • Data: 2009-03-17 19:19:42
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gpoojl$7a1$1@news.interia.pl...

    > No właśnie drogio Anatolu dochodzimy tutaj do sedna sprawy.
    > Dlaczego platformiany idol Vipera Tusk nie pokazał (jak to Viper mówi) "że
    > jest zdeterminowany bronic złotego" wcześniej

    Wcześniej były interwencje werbalne a 3 mld EUR w grudniu i styczniu rząd
    nie posiadał do dyspozycji. Swoja drogą takie interwencje powinien
    przeprawdzać NBP, zgodnie ze swoim konstytucyjnyn obowiązkiem i posiadaniem
    o wiele poważniejeszych niż te 3 mld EUR narzędzi :
    http://www.money.pl/pieniadze/raporty/artykul/nbp;mo
    ze;obronic;kurs;zlotego;dlaczego;nie;chce,176,0,4253
    92.html

    > skoro musiał wiedzieć że spólki z udziałem skarbu państwa w których
    > przezesi rad nadzorczych ustalani z partyjnego klucza umoczeniu są po uszy
    > w opcje ?.

    Szef KNF który bezpośrednio odpowiada za bezpieczeństwo systemu finansowego
    w Polsce oficjalnie zapewniał (Skrzypek też niczego złego nie sygnalizował)
    że straty są niewielkie i opcje nie zagrażają stabilności finansowej :

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,60772
    29,5_5_mld_zl___slony_rachunek_polskich_firm_za_opcj
    e.html

    Anatol

    Anatol