    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Olszewskiego
    Date: Mon, 02 Nov 2009 21:44:32 +0100

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > no i nie karmić :)

    Panie dr inż.Robercie Wicik z WIŁ, może by tak ciszej we WSI nad tą trumną ?

    Chyba już sianie dezinformacji na grupach new'sowych nie wchodzi dłużej
    w zakres Waszych obowiązków, czy się mylę?

    Skupcie się na Afganistanie, Iraku zamiast z nudów grać na giełdzie i
    wypowiadać się na temat i w momencie, gdy można by było "skorzystać z
    dobrej okazji by być cicho" (że zacytuję byłego prezydenta Francji,
    który ma dziś kłopoty prawne).

    Myślę , że fachowcy od kryptologii wiedzą jak filtrować wiadomości ,
    które ich nie interesują ?

    Przy okazji anegdotka z zamierzchłej, mam nadzieję przeszłości.

    Najstarsi z czytelników tej grupy pamiętają być może moje wieloletnie
    polemiki z pewnym komuszkiem "Zbychem" (było to jeszcze na lisie
    mailowej). Ów Zbynio wsławił się między innymi tym, że bronił , jak
    niepodległości tezy o zatopieniu przez amerykanów słynnej Radzieckiej
    łodzi podwodnej "Kursk". Robił to długo jeszcze po tym, jak Rosjanie
    oficjalnie przyznali się do własnej "awarii". Zybynio bronił biednych i
    uciśnionych, którzy zbierali jedzenie ze śmietników na skutek tych
    kapitalistycznych przemian w latach 90'tych. Było to artyleryjskie
    przygotowanie na necie do powrotu SDRP (czy SLD) do władzy. Bynio nie
    wiedział jednak wtedy, że ja wiem, że był jednym z pierwszych
    udziałowców na terenie Wrocławia tzw. spółek z udziałem zagranicznym z
    niemieckim kapitałem jeszcze z lat 80 ubiegłego wieku. Wy wiecie i ja
    wiem kto i dlaczego dostawał glejt w tamtych latach na takie spółki. Po
    co się czarować. Jeszce raz apeluję. Ciszej we WSI nad tą trumną.