eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo klientów ING Bank Śląski i nie tylkoRe: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
  • Data: 2003-05-13 10:53:47
    Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się
    na
    > to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną.
    Na
    > zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
    > obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach
    w
    > takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
    > elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
    > każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy
    banku
    > i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to
    swoisty
    > interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając
    klientowi
    > takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
    > obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi
    w
    > oddziałach, który też kosztuje.

    Widocznie decydenci w INGBSK konczyli ekonomie socjalizmu. Mialem konto
    standard, wplywy na to konto , pobierali 7/zl na mies., obslugiwalem sie
    przez kanaly elektroniczne i tel. Teraz konto zamkniete i nie maja nic.
    Praktycznie zeby korzystac z konta wymuszaja oplate 15zl/mies w nastepnym
    wariancie konta, a to stanowczo za duzo.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1