  • Data: 2005-06-17 13:21:51
    Temat: Re: Do pracowników VW Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    konkurs wrote:
    > Zatem jak ktos bedzie szukal KK, biura maklerskiego, funduszy i banku
    > z placowkami jednoczesnie to niewykluczone, ze to bedzie wlasnie
    > najlepsza oferta dla niego, ale jak ktos bedzie szukal taniego,
    > wysokooprocentowanego roru / a'vista z darmowymi pozostalymi uslugami
    > to juz nie - a wlasnie o takie konta najczesciej ludzie pytaja.

    No jak to nie?
    Tanie jest (bo bezplatne przy pewnych warunkach, lub przez pierwszy rok),
    wysokie oprocentrowanie lokat 10 dniowych, placowki, bezplatne przelewy - to
    co ty chcesz wiecej?

    > Oferta BPH jest nieprzejrzysta, zawiera rozne oplaty, ktore czesto
    > trudno od razu dostrzec, np. te problemy z zamykaniem konta,
    > koniecznosc wniesienia wplaty przy jego otwieraniu, 2,5 zl jak sie
    > czlowiek nie przypilnuje i 4 razy bezgotowkowo nie wyda itd. To nie
    > jest dla wielu
    > dobra oferta.

    Tak jak i VW Banku direct. Nie mozesz tego zrozumiec? Dlatego tez jak nie
    chcesz ludzi denerwowac, to:
    a) nie wpychaj w kazdej sytuacji rachunku w VBd
    b) dawaj alternatywe w postaci innych kont.
    I wszystko bedzie ok

    > Tak widzialem, ale wole VW, bo jest wg mnie najlepszy finansowo dla
    > przecietnego poszukiwacza taniego konta a'vista / ror - po co mialbym
    > sie wstydzic oferowania gorszych uslug skoro moge polecac te
    > najlepsza?

    Nie jest najelpsza. Rachunek w banku wirtualnym za 5 zl to stanowczo za
    duzo.
    Konto a'vista - traktujesz to jako fetysz jakis. Jak ktos ma kase moze
    trzymac ja na eMAX+, OKO, lub lokatach. Tez bezplatnie.
    Podobnie w twoim przypadku wcale nie musi zakladac RORu - moze od razu Plusa
    i olac twoja "promocje".

    > Nie robie zreszta tego dla pieniedzy, tylko dla satysfakcji brania
    > udzialu w konkursie i mozliwosci wygrania jakiejs nagrody, a ze przy
    > okazji moge ludziom polecic dobre konto i jeszcze zaoferowac im pol
    > roku prowadzenia

    A poznie co? Pozniej niech placa?

    > za darmo, to satysfakcja jest tym wieksza. Jesli uda sie cos wygrac
    > to nie zamierzam nagrody spieniezac tylko pozostawic u siebie,
    > szczegolnie bylbym zadowolony, gdyby sie udalo wygrac aparat
    > fotograficzny, oczywiscie

    Fajnie. Ale robisz to naszym kosztem. USwiadom sobie to w koncu.

    > moglbym go sobie w kazdej chwili kupic, ale nie o to przeciez chodzi.
    > Jesliby skonczylo sie na 5 poleconych kontach to satysfakcji duzej nie
    > bedzie, ale przynamniej pozostanie swiadomosc, ze sie czegos
    > dowiedzialem
    > o bywalcach tej grupy...

    No dobrze. A teraz juz idz z nie sobie i nie rob to obory.
    Jak dla mnie EOT.
    Mam nadzieje, ze w innych watkach jak ktos sie bedzie o rachunek pytal to
    wezmiesz sobie do serca to, o czym tutaj pisalem.

    Zadbaj o swoje pieniądze!