  • Data: 2017-12-14 13:25:57
    Temat: Re: Dobra porównywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:5a326846$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale Idea ma duzo lokat-metorytow.
    > Na stronie powyzej o nich ani slowa.
    >
    > Ale o tyle bez znaczenia, ze jak ktos nie ma konta w Idei, to moze korzystac z
    promocji dla nowych
    > klientow, a jak ma, to pewnie zna oferte :-)

    Mam, sprzed lat, login i hasło w Idei. Cy to jest to samo co konto?
    Chyba nie, bo żadnych ofert od nich nie otrzymuję od lat. Może
    dlatego, że od lat nie mam u nich żadnych lokat.
    Zatem gdzie szukać informacji o tych lokatach-meteorytach? Chcę
    porównać wszystkie możliwości zanim podejmę decyzje.

    Pozdrawiam
    MM