  • Data: 2002-09-05 08:09:42
    Temat: Re: Dobry ROR
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie!

    news:al719k$sot$1@news.onet.pl...
    > Witaj.
    > Dla ulatwienia - dodalbys gdzie mieszkasz, czy czasem pracujesz albo wrecz
    > przeciwnie - jestes studentem, jakie karty cie interesuja, co z Internetem
    > takie tam...

    Rzeczywiście te informacje są istotne.
    Mieszkam we Wrocławiu, pracuję. Jeśli chodzi o karty, to na pewno jakiś
    electron, żeby można było bez opłat korzystać z bankomatu, ale również jakaś
    z późniejszą spłatą, żeby można było się kredytować. O Internecie nie
    pomyślałem, ale byłby to miły dodatek.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.