  • Data: 2004-10-21 21:04:45
    Temat: Re: Dokšd uciec z citibanku?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-21 22:39, kiedy
    s...@g...pl napisał(a) co następuje:
    > Mamy z żoną od kilku lat karty kredytowe w Citi (silver), ale chę się
    > od nich wynieść z wielu powodów. Który Bank proponuje podobne warunki
    > dla kart kredytowych?
    >
    > Miesięcznie płacąc kartą wydaję 1-2 tys. zł. Chciałbym mieć kartę o
    > podobnych kosztach obsługi,z limitem 5-10 tys. zł, niższym
    > oprocentowaniu, z ubezpieczeniem i z kartą dodatkową. Gdzie mogę
    > szukać jakiś porównań w celu wybrania alternatywy dla Citi?

    Zależy czego oczekujesz.
    Mnie bardziej interesowały ubezpieczenia w czasie podróży zagranicznych,
    więc się wyniosłem do Raiffeisena (National Geographic Master Card).
    Zaleta dodatkowa, a rzadko wspominana jest taka, że karta ze zwierzęciem
    bardzo się paniom sprzedawczyniom podoba. Natomiast moja żona chciała
    mieć złotą i na dodatek zniżki w sklepach i w końcu (nie śmiej się
    Bartolu, plz) zdecydowała się na visę w BPH, idąc na lep rozlicznych
    tamtejszych promocji (i nie spodziewając się, że zdjęcie będzie od
    zadniej strony karty).
    Ale to były wybory czynione przy założeniu, że nie przewidujemy
    zadłużania się na karcie, potrzebujemy kart w obydwu popularnych
    systemach (do obu wzięliśmy sobie dodatkowe), i po kosztach citi
    wszędzie nam tanio.
    Trochę się nam też śpieszyło i żona żałuje, że ja mam mastera, bo sobie
    upodobała BPHowego mastera ze zniżkami w warszawskiej Galerii Mokotów,
    więc się nie wyklucza dalszych zmian w portfelu karcianym.
    Aha, Raiffeisen dał mi 150% dawnego limitu w Citi, natomiast BPH
    poprzestało na 100% limitu z Citi, ale zgodziło się na zmianę koloru
    (karty w citi to były srebrne visy, z maksymalnym dla tego typu kart
    limitem).
    Pod uwagę braliśmy jeszcze kk w Mulit (ze względu na możliwość
    swobodnego regulowania różnych kanałów dostępu, co czyni je specyficznie
    bezpiecznymi). Ale takie karty to możemy mieć w każdej chwili, więc się
    nie zdecydowaliśmy

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****