    From: jQ <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową
    Date: Mon, 26 Oct 2009 18:59:41 +0100

    P. wrote:

    > Jak bardzo zależy Ci na 3D Secure to chyba tylko bzwbk zostaje.
    Nie, nie zależy mi na 3D Secure! Zalezy mi na tym, aby móc płacić KK przez
    internet. Problem jest w tym, że karty Lukasa obsługuje centrum kart BZWBK,
    a to z kolei używa 3D Secure. A że programisci z Lukasa od prawie roku nie
    mogą zaimplementować jego obsługi w swoim systemie, stąd problemy.
    Dzwoniłem za tym już kilka razy do banku i za każdym razem rozkładają
    bezradnie ręce. Mam ich po prostu dość!!! A że jestem człowiekiem z natury
    wygodnickim, to chciałbym mieć wszystko razem w jednym banku - konto, karty
    debetowe, karty kredytowe. Czy eKonto w mBanku będzie dobrym rozwiązaniem?
    Troszkę nie bardzo widzi mi się, że tylko Visę oferują