  • Data: 2004-04-28 19:06:12
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto z dużyl limitem w koncie
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Jak chcesz mieć rewelacyjna obsługę to idz do private bankingu ;PPP

    Nie stać mnie. Tak samo, jak nie stać mnie na stratę czasu, nerwów i kasy na
    opłaty pobrane po chamsku.
    Osobisty opiekun i koktajle nie są mi aktualnie do szczęścia potrzebne.

    > Multi moze nie jest kryształowy,

    ;))))))

    > ale IMO jest całkiem OK (szczególnie
    > aquarius).

    Nie muszę, nie chcę i pewnie nie mogę mieć aquariusa.
    Za to bardzo bym chciał uczciwego podejścia i normalnej współpracy. Różne
    banki różnymi rzeczami mnie wnerwiły, ale żaden tak nie pojechał po całości
    jak Multi.

    > Cenię ich za to, że pracuja nad tym aby polepszac jakosc
    > obsługi i ulepszać produkty.

    Polepszać jakość obsługi? To te prace coś w złym kierunku idą chyba, tak mi
    się wydaje po lekturze pbb.

    > Maja tez dobra ofertę.

    W sensie wachlarza usług i cennika - owszem, jest atrakcyjna.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!