  • Data: 2004-12-25 20:32:00
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: "Neo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szyba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cqj9b7$jf4$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wniosek
    > ...ale nie został. Przyszła karta. Mam kopię w domu. Żona karty nie chce.
    > Jakie bzdury opowiadam????
    >
    > Pomijając podpis, do
    >
    > Brawo! problem w tym, że nikt nie dzwonił z prośbą o potwierdzenie.
    > Pzdr!
    > Szyba

    Tomek ma racje wniosek musi byc podpisany, inaczej nikt ci nie wyda karty,
    no chyba ze ktos podrobil (szczerze mowiac watpie). Moze twoja zona nie chce
    sie przyznac ze podpisala

    Na kredytowkach w citku na karcie jest namalowany podpis ktory skladales,
    wiec musi tam byc.
    Jest to podpis twojej zony?

    pozdr