  • Data: 2009-06-19 22:13:51
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Od poprzedników?
    > A co do opisywania sił jak to ująłeś "pookrągłostołowych". Mam to szczęście
    > w nieszczęściu, że siły, które rządziły Polską przed "przemianami" nie dały
    > mi się tak bardzo we znaki jak reprezentacja cyrku, który daje
    > przedstawienie od 89 roku.

    Jakie przemiany? Masz na myśli tę Drugą Polską Rzeczpospolitą Ludową? :>

    Ano właśnie, w sejmie od 1989 r. siedzą głównie siły okrągłostołowe.
    Choć toczą ze sobą rywalizację to jednak pilnują monopolu na
    reprezentację na scenie politycznej i byśmy się przypadkiem nie
    zliberalizowali za bardzo.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/