  • Data: 2009-06-22 17:33:20
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > To dobrze ze jednak znajomych nikt wyslany przez rzad nie "straszyl
    > Guantanamo albo bezpieczenstwem narodowym", jak pisales wczesniej.
    >
    > Na temat psychozy innych trudno mi sie wypowiedziec. Sam nie mam, nie
    > znam tez nikogo kto by mial.

    Nie napisalem ze nie straszyl. Napisalem ze nie sądze aby grozilo im
    niebezpieczenstwo. Znam tez wiele osob, ktore nie maja podobnych
    problemow, oczywiscie. Tyle ze rowniez nie robia niczego, co sie komus
    nie podoba.

    Za komuny, jak ktos cicho siedzial i nic nie robil, tez sie nikt nim nie
    interesowal. No, pamietam ze kiedys SB wlamalo sie do wszystkich piwnic
    (podobno szukali poligrafii itp), a innym razem jakis milicjant
    zaczepial nas w srodku nocy jak wracalismy z jakiejs imprezy (niestety
    dla niego to bylo "w terenie", my bylismy z Warszawy - i okazalismy
    dokumenty :-), wiec drobny bluff i zaczal innym glosem gadac). Ale mysle
    ze podobnych akcji mozna sie spodziewac takze teraz, obojetnie w jakim
    panstwie.

    Natomiast gdy ktos dzialal "przeciwko ustrojowi", nawet calkowicie
    w granicach obowiazujacego wtedy prawa, to juz nieco inaczej wygladalo.
    --
    Krzysztof Halasa