  • Data: 2006-08-17 21:51:11
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote on 2006-08-17 18:55:

    > Korzystałeś z tego kiedyś? Jak to wyglądało?
    Tak. Dzwonisz na infolinię Pekao i mówisz o co chodzi - już nie
    pamiętam, czy potem trzeba do Elvii zadzwonić czy sami oddzwaniają. Raz
    przyjechał ślusarz i wymienił zamek bo się zacinał, a raz miałem
    holowanie samochodu pod dom a po weekendzie do warsztatu.

    > Na amen, na zwasze i definitywnie, bo nie bardzo rozumiem?
    Teoretyzowałem - przypadkowa usterka Firefoxa i brak dostępu przez tą
    przeglądarkę do wszystkich banków, w których masz konta - pytanie - czy
    będziesz chciała *tylko z tego powodu* rezygnować z tych kont?

    Michał M