  • Data: 2007-01-21 22:24:08
    Temat: Re: Dowod, paszport - normalne praktyki?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mialem taki paszport z wpisanym PESELem, watpie by specjalnie dla
    >mnie zrobili wyjatek.

    No dobrze - miałem stare informacje (i stary paszport bez peselu -
    kilka dni temu ważność mu się skończyła). Tylko po co komu PESEL
    w paszporcie np. w Niemczech lub USA?
    Ale skoro w paszporcie jest/ma być pesel to po kiego grzyba dowód
    w RP? Nie lepiej zrobić jeden dokument? Adres zamieszkania/zameldowania?
    Tylko dodatkowe opłaty przy zmianie...

    Arek