  • Data: 2004-01-27 15:18:22
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to innego nie ma, bo żeby wysłać list z opłatą przerzuconą na adresata
    > wystarczy wpisać w polu znaczkowym odpowiedni tekst, nie trzeba
    > korzystać z
    > jakiejś specjalnej koperty.

    Jeszcze nigdy tego nie robiłem, myslalem, że musi byc koperta 'firmowa'.
    Złośliwcy mogliby zarzucic mBank takimi pisemkami? Toż to lepsze
    niż te (nie)słynne przelewy po 0.01zł ;))

    > Zwykły numer, z którym w niektórych planach taryfowych o ustalonych
    > porach
    > połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze
    > się
    > płaci).

    Aaaaha! No niestety nie jestem fanem TPSA i już daaawno mam abonament
    socjalny, nie dla mnie takie taryfy :)

    > Tego
    >
    > Gdy tak mówią to z reguły chodzi i o to, że nie zarejestrowali jeszcze
    > faktu
    > otrzymania korespondencji w systemie.

    Tak, to jedna rzecz, ale kto może powstrzymać dobrze 'wyszkolonego'
    pracownika mBanku od wyrzucenia takiego listu do kosza? Bo co innego
    wniosek o otwarcie, co innego niechlubne zamknięcie :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______