  • Data: 2009-06-10 11:08:37
    Temat: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:50:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Mianowicie, może po zakończeniu
    > przerwy wdrożeniowej jaka czeka nas w najbliższy weekend warto by było
    > usiąść z kierownictwem czy tzw. "góra" i przy kawie z ciasteczkami pogadać o
    > jakości wykonania kart płatniczych, które jak wiemy jest mizerna... -
    > wytarte imię, nazwisko, numer karty, podpis po kilku miesiącach normalnego
    > użytkowania karty to standart... :(

    Ty sie ciesz, że tylko się wyciera. Mi pękła druga VG z Polbanku, obie na
    pasku. Wytrzymują jakieś 5 miesięcy. Co zabawniejsze mimo peknięcia nadal
    działa i zamierzam z niej korzystać do momentu aż przestanie. Zamówienie
    nowej w Polbanku jest równoznaczne z zablokowaniem starej a na nową się 2
    tygodnie czeka.

    --
    Kojer