    From: fatso <f...@t...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dylemat Bialorusi: Car Polnocy czy tez Szejkanat polski
    Date: Sat, 10 Jul 2010 16:22:53 -0700 (PDT)

    Endriu wrote:

    > Fatso, ty rusofobie :).
    >
    > Przypominam ci, ze 5 min temu wybory prezydenckie wygral hrabia Komorowski
    > reprezentujacy stronnicwo Putinowskie w Polskim parlamencie, a
    > proamerykanski Kaczor wlasnie je przerznal, czemu sam pare postów ponizej
    > przykalsnales w poscie "Pan Hrabia na tronie czyli juz moge wracac do
    > odchamionej Polski".
    >
    > Bedziesz mial Polsko-Amerykansko-Bialoruskio-antykacapowskie lupki jak mi
    > kaktus na rece wyrosnie, a wszyscy ci, co beda sie starali pozbawic Gazprom
    > skoncza jak posel Gruszka (o którym juz dawno wszyscy zapomnieli):

    Napisalem co napisalem bo mi tak bylo wygodnie wytlumaczyc sie
    dlaczego wracam umierac na polskim piachu gdzies
    pod Bydgoszcza, W kwestii formalnej zas:

    * w wyborach nie bralem udzialu bo sie nie zarejestrowalem w Londynie.

    * Gdybym glosowal to wlasnie na Kaczora, podobnie jak wyborach
    parlamentarnych czemu nie jeden
    raz dalem wyraz na sciepie. Ponizej przypomne wiersz, ktory mna
    wstrzasnal. Chyba najwazniejszy glos Poety od czasu
    Wierzynskiego i jego niesmiertelnego wiersza Czarny Polonez z 1968r.

    Oto on:

    Do Jarosława Kaczyńskiego
    Jarosław Marek Rymkiewicz 21-04-2010, ostatnia aktualizacja 21-04-2010
    00:00

    Wiersz przesłany przez autora do redakcji "Rz" w poniedziałek 19
    kwietnia
    Jarosław Marek Rymkiewicz
    autor: Kuba Kamiński
    źródło: Fotorzepa
    Jarosław Marek Rymkiewicz

    Ojczyzna jest w potrzebie - to znaczy: łajdacy

    Znów wzięli się do swojej odwiecznej tu pracy

    Polska - mówią - i owszem to nawet rzecz miła

    Ale wprzód niech przeprosi tych których skrzywdziła

    Polska - mówią - wspaniale lecz trzeba po trochu

    Ją ucywilizować - niech klęczy na grochu

    Niech zmądrzeje niech zmieni swoje obyczaje

    Bo z tymi moherami to się żyć nie daje

    I znowu są dwie Polski - są jej dwa oblicza

    Jakub Jasiński wstaje z książki Mickiewicza

    Polska go nie pytała czy ma chęć umierać

    A on wiedział - że tego nie wolno wybierać

    Dwie Polski - ta o której wiedzieli prorocy

    I ta którą w objęcia bierze car północy

    Dwie Polski - jedna chce się podobać na świecie

    I ta druga - ta którą wiozą na lawecie

    Ta w naszą krew jak w sztandar królewski ubrana

    Naszych najświętszych przodków tajemnicza rana

    Powiedzą że to patos - tu trzeba patosu

    Ja tu mówię o sprawie odwiecznego losu

    Co zrobicie? - pytają nas teraz przodkowie

    I nikt na to pytanie za nas nie odpowie

    To co nas podzieliło - to się już nie sklei

    Nie można oddać Polski w ręce jej złodziei

    Którzy chcą ją nam ukraść i odsprzedać światu

    Jarosławie! Pan jeszcze coś jest winien Bratu!

    Dokąd idziecie? Z Polską co się będzie działo?

    O to nas teraz pyta to spalone ciało

    I jest tak że Pan musi coś zrobić w tej sprawie

    Niech się Pan trzyma - Drogi Panie Jarosławie

    Milanówek, 19 kwietnia 2010 r.