    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dzieje się: Visa PayWave
    Date: Thu, 14 Jan 2010 08:26:32 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 08:20:14 -0800, Clegan napisał(a):

    > Czy ja wiem ? W końcu klienci PKO BP chyba - piszę to wyłącznie z moich
    > obserwacji bo zdarza mi się przechodzić obok bankomatu PKO - stoją w
    > nieraz długich kolejkach do tegoż, co świadczy o tym do czego karty są
    > głównie wykorzystywane.

    Tutaj chodzi o to, że za jednym pociągnięciem około 30% (jak się mylę to
    proszę mnie poprawić) użytkowników kart w pl nagle zrobi się bezstykowa a
    to wymusi na sprzedawcach montowanie terminali czyli ich upowszechnienie.
    Jak na konserwatywne PKO BP to całkiem ostra zagrywka. Chociaż do tej
    pory tylko MC próbował mozolnie coś działać, ale widać VISA musiała dać
    jakieś niezłe warunki, że przekonała do siebie tak dużego gracza.

    Xenocide