eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwne...Re: Dziwne...
  • Data: 2002-02-06 11:56:54
    Temat: Re: Dziwne...
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:mmr16u8rapphgg11mvunbk146laj7k0qd5@4ax.com...

    > przeciez konto ma byc blokowane wiec i SWIFTA przyjac nie powinno. Z
    > reszta oplata za SWIFTa nie zostala wprowadzana przy obecnj zmianie

    Nie konto, a dostęp kleinta do konta. Jest tutaj subtelna różnica. :)

    Konto jako takie istnieje jeszcze przez 30 dni, spływają przelewy i
    obciążenia, etc.

    Przecież tak jest w każdym banku - masz okres wypowiedzenia... Podczas tego
    wypowiedzenia konto działa...

    W inteligo blokowany jest dotstęp klienta do tego konta jedynie.

    > IMO jesli konto jest blokowane to uczciwie bylo by nie pobierac oplat
    > za prowadzenie w tym okresie. Ale to tylko kwestia rzetelnego
    > podejscia do klienta a nie regulaminu :(

    Mam inne zdanie. Zresztą podobne ma Bank. :)

    TOiP obowiązuje i gdybyś pozostawił tam 0 złotych i wypowiedział umowę, to
    niepobranie opłaty byłoby sprzeczne z TOiP i regulaminem... Dlaczego jedna
    opłata ma być pobrana [hint: SWIFT], a druga nie [hint: prowadzenie].

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.02.02 18:05 Sark

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1