eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwne obliczenia :)Re: Dziwne obliczenia :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.
    icm.edu.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
    From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwne obliczenia :)
    Date: Wed, 5 Mar 2003 08:32:39 +0100
    Organization: TORMAN
    Lines: 35
    Message-ID: <b4496n$qbq$1@flis.man.torun.pl>
    References: <b42dcf$9t7$1@news.onet.pl> <b42e7e$4m3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: imp58.ifmpan.poznan.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1046849559 27002 150.254.201.58 (5 Mar 2003 07:32:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2003 07:32:39 GMT
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:230079
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b42e7e$4m3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Ale jednak widac, ze koszt zdobycia nowych klientow w bankach
    > > wirtualnych jestduza tanszy... Hmm trzeba to zanotowac :)
    >
    > tak bylo i sadze ze juz nie jest. Magnesem przyciagajacym do mBanku bylo
    > oprocentowanie i brak oplat. Teraz oprocentowanie jest slabiutkie i nie ma
    > co przyciagac a co chwila pojawiaja sie coraz nowsze oplaty...

    Oprocentowanie jest slabiutkie, bo takie sa realia w gospodarce rynkowej. Sa
    inne sposoby aby pieniadze zarabialy lepiej na siebie.
    Jesli porownac stosunek oprocentowania przed 2 lat np w mBanku PeKaO SA, to
    i tak nie jest zle.
    Jesli chodzi o to, ze nie ma co przyciagac klientow, to tez sie nie zgodze
    :-)
    Przelewy nadal sa darmowe, a bank zafundowal nam mozliwosc darmowego
    nabywania i zbywania jednostek TFI.

    > Mbank
    > zastosowal dobra sztuczke - wmowil ludziom ze beda bezplatni i beda
    dzielic
    > sie zyskiem z klientami i to dalo efekt. Problem w tym ze z obietnic
    > przestaje sie wywiazywac - i stad coraz wolniejszy wzrost liczby klientow
    (a
    > liczba internautow np. rosnie bardziej).

    Wiazalbym to bardziej z oslabiona kampania reklamowa i czesciowym nasyceniem
    rynku. Nigdy tez nie obiecywano, ze do konca swiata wszystko w mB bedzie
    bezplatne. Porownujac przyrost depozytow i klientow w stosunku do innych
    bankow, mBank nadal trzyma sie mocno.

    Waldek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1