  • Data: 2003-08-25 13:39:04
    Temat: Re: Dziwnych praktyk Nordei cd
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bics0q$mia$...@k...task.gda.pl,
    MiKo <m...@n...wp.pl>:

    > Mysle ze na pomysl wyslania tego listu z "och" i "ach" wpadli dopiero
    > jak zobaczyli ilu klientow LG zamyka konta. To taka PRowa akcja
    > ratunkowa ;) Jeszcze nie dostalem tego listu, ale pewnie jest w
    > drodze.

    Calkiem mozliwe, ze tak wlasnie sie stalo.

    NB u mnie na koncie LG (i drugim, ktore "administruje") cos sie zmienilo
    wczoraj:

    zniknely rachunki, istnieje rachunek "undefined", ale logowanie do systemu
    dziala, kontrahenci np. tez dalej istnieja. Historii operacji nie ma - to
    chyba objaw zamykania lub zamkniecia konta

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid