    From: "e-klient stary wyga" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Date: Mon, 26 Jan 2009 15:11:20 +0000 (UTC)

    Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):

    > "wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl

    > Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.

    Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
    ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w oddziale
    gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
    necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty z
    bankomatów... etc etc... długo by wymieniać

    Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
    żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich skromnych
    wymagań finansowych ???

    > A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
    > weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
    > mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
    > pomagało).

    Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem, że
    nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
    Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.

    > 3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
    > że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
    > późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
    > przecząca, to ze swojej strony przepraszam.

    Ok. kolego. Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
    której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie da
    się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym o
    przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
    błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
    zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
    mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
    internetu ;)

    > To samo można powiedzieć o innych bankach.

    Zgadza się. Nie omieszkam za każdym razem, o tym tu napisać ;)

    Ja czy GETIN ?