-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "e-klient stary wyga" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Date: Mon, 26 Jan 2009 15:11:20 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 83
Message-ID: <glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl>
References: <gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl> <glioca$88g$3@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1232982680 17356 172.20.26.233 (26 Jan 2009 15:11:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 15:11:20 +0000 (UTC)
X-User: tmpbmp
X-Forwarded-For: 89.76.14.167
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:471701
[ ukryj nagłówki ]Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):
> "wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl
>
> > kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
>
> Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.
Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w oddziale
gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty z
bankomatów... etc etc... długo by wymieniać
Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich skromnych
wymagań finansowych ???
> > akurat mam czas na spłatę rachunków
> > zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
>
> A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
> weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
> mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
> pomagało).
Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem, że
nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.
> > "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
> > 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
> > internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
> > średnich przedsiębiorstw."
>
> 3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
> że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
> późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
> przecząca, to ze swojej strony przepraszam.
Ok. kolego. Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie da
się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym o
przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
internetu ;)
> > amatorszczyzna i dziadostwo totalne
>
> To samo można powiedzieć o innych bankach.
Zgadza się. Nie omieszkam za każdym razem, o tym tu napisać ;)
> > całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
>
> Ja tak samo ;)
>
> > przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
> > w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
> > czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
>
> Eeee chyba trochę przesadzasz :)
Ja czy GETIN ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.09 16:42 Edward Malinowy
- 28.01.09 19:31 kashmiri
- 30.01.09 19:17 buehehe
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości