  • Data: 2010-07-31 19:04:59
    Temat: Re: EB-oszczedn w dol
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szary Móżyn" <s...@m...net> wrote in message
    news:4c5457b8$0$23951$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > No to okazuje się, że jednak warto było zachować konto w Getinie. Ich
    > lokaty z 4,46% lub 4,86% z codziennym naliczaniem teraz dużo lepsze do
    > oszczędzania niż EB. Jest tylko dylemat czy warto dawać na pół roku czy
    > lepiej na 3 mies. Ktoś powróży czy jest realna szansa, że oprocentowanie
    > ma szansę iść do góry w perspektywie pół roku? ;)

    W tym 'starym' Getinie nie warto; warunki sa zawsze gorsze niz oferta
    Getin-Noble oferowana przez Open. Getin placowkowy odwiedzam, jezeli mam np.
    potrzeby zwiazane z lokatami walutowymi, dla PLN ten Getin placowkowy jest
    zbedny. No moze jezeli ktos korzysta z wplat na rach otwarty przez Open to
    moze to robic w placowkach Getina.
    Dla wymienionych przez ciebie terminow-lokaty przez Open sa oproc. 4.85%
    oraz 5%.
    Konto oszcz. w Getinie masz w najlepszym ukladzie-4.75% czyli 3.85%netto a w
    Openie-4.5%netto.